24 december - God Jul

just idag skulle jag inte vilja vara någon annanstans än på jobbet. för allt du säger är bara tomma ord och allt jag tänker på är hur saker och ting kunde varit utan dig, med någon annan. då är det skönt att ägna sig åt att göra en så bra jul som möjligt för dom som  inte klarar det själva. för du och jag kommer aldrig att bli någon fin historia men jag och han, och du och hon har fortfarande inte kommit längre än till första kapitlet. kanska borde vi fortsätta med det istället? för jag vet att jag är din tvåa men jag vill alltid vara nummer ett.  

 




Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0