21 december

idag är det måndag och jag skulle jobbat 7-4 om det inte varit så att jag börjat spy på jobbet. är det magsjuka på g eller en försenad baksmälla? för igår mådde jag hur bra som helst och det är verkligen inte likt mig efter en hård utekväll. lördagen var i alla fall grym, som alltid när man håller till vid götenetrakterna.och som alltid om man heter Linda johansson blev det lite för mycket av det goda och som alltid när jag harför höga klackar                      slutar kvällen med  blåmärken överallt . självförvållat? antagligen, men kul hade jag!
nu är det bara 3 dagar kvar till jul och jag (grinchen) längtar mer än någonsin i år. jag och niklas har i alla fall fått in en fin gran efter en lång tids letande i en kall skog, så nu är det bara skinkan som ska göras i ordning och sen får julen gärna komma.  
min mobil har börjat ge sig en gång för alla, likaså min bil. varför ska allt gå sönder på samma gång när man som mest behöver pengarna? dags att börja prioritera lite antar jag.

Kommentarer
Postat av: sanna

du glömde o skriva "som alltid när man är med sanna" :(

2009-12-21 @ 20:17:48
Postat av: Linda

ajdå... trodde alla förstog det :(

2009-12-22 @ 09:08:33
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAa den är ju ganska given iof ;)

2009-12-22 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0