12 december

visst är det sorgligt att jag sitter hemma helt ensam på en lördag. 
letar spontansaker att göra (som för 2 månader sen var det enda jag gjorde) men har nog tappat lite hur det går till... kan det gå så fort att glömma av hur man raggar en fest? folk har blivit tråkiga eller också är det jag som är tråkig. ikväll skulle jag bara vilja göra mig i ordning och börja dricka för att sedan hamna på något okänt ställe med trevliga människor. kan det vara så att jag saknar mitt singelliv? för just för tillfället känns det så himla avlägset till nästa helg då jag faktiskt har saker bestämda, och just för tillfället saknar jag människor jag knappt ens kände men som var med mig under nästan två månaders tid.
det är inte samma sak att ha en pojkvän som man bara träffar på helgerna, ibland kanske bara en gång i veckan. För mig är detta inte någon skillnad emot vad det var när vi inte var ihop. och det var skillnaden jag ville ha, inte en massa krav...

visst är jag tjejen som aldrig blir nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0