1 december

idag känner jag mig lite halvdeppig faktiskt, och mycket som drar ner mig är nog kommentarerna över mitt och niklas försök att bli tillsammans igen. jag vet vad jag ger mig in på och jag är livrädd för att det ska sluta på samma sätt som alla dom andra gångerna. jag vet att den här gången kommer folk tycka att jag får skylla mig själv om något händer, eftersom jag borde fattat att det aldrig kommer bli bra efter den här tiden? men jag kommer förmodligen tycka att det är lika jobbigt den här gången att hämta mina saker, att radera hans nummer och fortsätta med mitt eget liv, som förra gången.
det jag egentligen vill höra är att allt kommer bli bra den här gången och att han inte kommer vara med någon annan igen, för allt det där andra ni säger tänker jag redan på säkert tio gånger om dagen. och allt det där som hänt dom senaste två månaderna har jag funderat över fram och tillbaka ända sedan jag först fick reda på det. och det är väl klart att jag undrar hur en människa som samma dag säger att han älskar mig och aldrig skulle kunna vara otrogen mot mig senare under kvällen faktiskt är det, och inte bara en gång. vart fanns jag i dina tankar just då? kommer det bli såhär igen?
så snälla, jag sköter alla dom där negativa tankarna om oss så himla bra själv så jag behöver faktiskt ingen hjälp med det.

Kommentarer
Postat av: sanna

bra sagt!

2009-12-01 @ 16:07:40
Postat av: jenny

mm.. skit i va andra säger, förstår dig att de e jobbigt när man försöker igen och hoppas på bättre.. Men ja hoppas och tror de iaf :)

2009-12-02 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0