25 augusti

gissa vem som har jobb hela veckan då? ;) jobbar 7 dagar i sträck och missar hela matfestivalen men tanken på att  tjäna lite extra får mig att längta till att få torka bajs varje morgon klockan 7! yes!
igår var jag och hanna i alla fall på arbetsförmedlingen men tyvärr var väntetiden för lång så dom sa åt oss att åka hem  och komma någon annan dag. så var det med det... idag åkte vi i alla fall till vakansen för att kika läget där och kolla om det finns lite mer vikariat men icke, det var anställningsstopp där med. jäkla flyt att jag var så smart och jobbade innan jag slutade skolan, på så sätt hade jag blivit automatiskt inskriven där :) MEN detta räcker ju ändå inte så under dagen idag ska jag leta efter något nummer man kan ringa om att få jobba i mariestad eller liknande grannkommuner för att få så mycket timmar gjorda som möjligt. jag är helt slut men tydligen måste varje människa  (som inte redan är miljonär) gå igenom detta.
helgens kräftskiva var i alla fall kul. blev lite mycket dricka men vad annat på en kräftskiva? har inte tagit ett bloss sen  i lördags, antar att det alltid kommer något  bra ur något dåligt :) dock märks detta litelite grann på mitt humör kanske. men det är det väl värt antar jag.. nu är det faktiskt dags att lägga ner dom dumheterna.
igår åkte jag och pontus och kikade på fotboll. björsäter mot tymer, var rätt kul faktiskt . tror det ska bli min nya hobby. hade turen att få sova hos min lilla sötnos efter det:) det förgyller hela dagen att få vara med honom. är så sotis på alla som får bo ihop med sina pojkvänner, det vill  jag också göra... men det kommer väl någon gång får man hoppas :)
har man turen kanske man får träffa tjejerna på fredag och ta några kalla. jobbar kväll på lördag så det vore riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0