5 augusti

jag skäms nästan över mig själv.
Solen skiner för första gången på kanske 3 veckor och jag sitter inne framför datorn, visst är det sorgligt? men jag har nästan gett upp brännan nu, det är inte lika roligt att få börja om från noll mitt i sommaren när man nu egentligen borde varit neger (eller kräfta) vid det här laget. bada är uteslutet för alla är upptagna och att göra någonting utomhus känns för varmt...
Tänkte i alla fall jag skulle ringa och kolla med marcus om vi kan  åka ut med båten imorgon, det vore grymt skönt :)
Min älskade lilla nicke kom till mig igår efter jobbet med donkenmat, han visste nog att jag behövde det dagen efter måndagsklubben. känns aningen tomt att sova utan honom inatt måste jag medge...
Idag har jag i alla fall varit på njurröntgen. Niklas mamma var världens sötaste och ställde upp när mina egna föräldrar hellre ligger och gottar sig i skåne än att sitta utanför ett röntgenrum i 40 minuter. konstigt att dom inte stannade hemma.... ;) i vilket fall så gick det bra, det gjorde inte ont och var inte det minsta obehagligt. det enda jobbiga var att inte äta någon mat innan på flera timmar. men det tar jag igen nu genom att äta godis och flöt :)
Imorgon ska jag jobba dag och sen är jag äntligen långledig! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Tack va snällt av dig men ska ha sexparty ikväll så får bli en annan gång hehe :) puss

2009-08-07 @ 14:52:31
URL: http://jennyroxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0