27 augusti

hejhejhejhej
igår åkte jag efter jobbet in till arbetsförmedlingen för att skriva in mig det. besöket tog lite över en timme och jag kan inte säga att jag är mycket klokare nu.. två lediga jobb fanns det att söka men det var i falköping och i tidaholm så min hjälpare brydde sig inte ens om att hjälpa mig att söka dit eftersom det är alldeles för långt. Hanna (som för övrigt är arbetslös) hade tråkigt hemma och kom in  och underhöll mig i stan. vi käkade på donken  och träffade fia, sen åkte vi till maxi  och hjälpte martin att välja ut en go parfym.  vi tog svängen hem till hanna  där jörgen (jönsson) fick ett nytt namn igen, jansson. imorgon blir det matfestival med dessa underbara varelser och det kommer säkerligen att bli grymt!

Nu idag ska jag väl bara vänta på att niklas kommer hem. kanske att jag städar också om jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0