18 augusti, när botten är nådd har man i alla fall fast mark under fötterna

då vart det tisdag och första dagen som arbetslös kunde väl vara bättre? igår var jag i alla fall på måndagsklubben med hanna, det var riktigt kul men hemresan var sådär.... idag låg jag och sov till halv 2 och sen har inte något annat blivit gjort. har kikat på film hela dagen men snart kommer väl sanna, vi ska kika på fotboll ikväll. niklas och jesper spelar mot varandra så detta kan vi ju inte missa :)
hoppas på att jag får träffa lilla marcus imorgon, kanske becca också om jag hinner. vad ska man göra nu utan arbete och skola? det känns tomt tycker jag och allt är så himla nytt. tog man verkligen vara på tiden i skolan så mycket som man borde? vart är alla mina gamla klasskompisar och vart ska jag få pengar ifrån? det är inte mycket som stämmer nu för tiden..
igår på jobbet kom ann och hälsade på. det gjorde ont i hjärtat att se henne och alla grät öppet, det fanns ingenting man kunde säga som skulle kunna göra allt bättre. hur går man vidare från en sådan sak egentligen? hon sa att det var som ett rent helvete. får sånt egentligen hända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0