12 augusti

igår åkte jag in till stan efter jobbet för att prata om det här med facket osv. det är rätt tråkigt tycker jag eftersom jag knappt ens vet vad det är, medlem är jag i alla fall. sen åkte jag hem till hanna och slappade och tjötade skit. det var gött, vräkte i oss en skål med chips också - det behövs dagar som dessa. sen åkte jag hem till plutten och har sovit här inatt, hanna kommer snart och underhåller mig igen :)
ikväll ska jag och sanna på minnesfotbollen, får se hur detta är. det har blivit så mycket spekulationer och prat om det hela att man inte längre vet vad man ska tro.. men antar att det blir så om något sånt här händer. det är tråkigt men människor kommer alltid att vara människor antar jag.
nu börjar jobbet leda mot sitt slut, har bara jobb fram till söndag. känns fortfarande som att vi ska komma tillbaka till skolan efter det men icke, nu blir det till att vara arbetslös. kommer faktiskt sakna att vara på äldreboendet här framme, jag tycker det är kul och hade inte haft någonting emot att vara kvar där några månader till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0