1 Augusti

igår åkte jag och hanna och fia hem till malin för att ha tjejkväll. det kändes som hundra år sedan man träffat dom så det var riktigtriktigt roligt att ses igen! malin bjöd på hemmagjord pizza till mat och melon till efterrätt. vi spelade spel och drack te och tjötade skit ända in på småtimmarna. snart börjar högskolan för dom två hurtiga av oss (malin och fia), malin flyttar till mullsjö och fia börjar plugga i jönköping. skulle ljuga om jag sa att jag inte kommer sakna dom... men som sagt, dom man vill hålla kontakten med håller man förmodligen kontakten med så redan igår började vi prata lite smått om att vi måste ha en kräftskiva någon gång framöver. förmodligen blir detta inte förrän om minst en månad men det känns ändå bra att ha tagit upp det.
efter tjejkvällen åkte jag till niklas. hade en polisbil bakom mig hela vägen från skövde utan att märka det förrän han körde om och då trodde jag att det redan var för sent. kanske hade dom precis slutat jobba för dagen för stoppad blev jag inte, trots att jag körde så pass att jag förmodligen hade blivit av med körkortet. ibland har man riktigt flyt!
nu är det snart dags att åka iväg och jobba, solen skiner och rolandz spelar ikväll så jag kan inte direkt säga att det är motiverande att gå dit. men min lediga tid får jag ut nästa vecka istället när jag bara jobbar 3 dagar :)
familjen åkte till skåne idag så ensam hemma är jag i en vecka också. får se hur detta går, hade fått 3 A4 papper om hur överlever en vecka på åvägen utan mamma och pappa så förhoppningsvis överlever jag i alla fall några dagar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0