5 september

då var det fredag igen och har varit ledig från skolan både idag  och igår. egentligen ska vi jobba med projektarbetet men det är inte så lätt att starta när man inte fått handledning så vi kallar det för ledighet :) igår var vi i alla fall hemma hos becca och skrev under kontrakten för projektet och sen åkte vi till maxi/donken/maxi igen. köpte saker till kräftskivan vi ska ha ikväll som jag tror kommer bli himla mysigt :) sitta på towes altan och käka gott och dricka med bra sällskap låter väl som en helt underbar idé? Igår hade jag i alla fall turen att dom ringde från jobbet och ville ha dit mig från halv 9 - halv 1 idag. skönt att få lite extra pengar, även om det bara är en halv dag jag jobbar.
Annars flyter väl allt på. Läxorna börjar hopa sig igen men det ska väl kännas lite att vi går sista året? ;)
Sov ihop med älskling i natt också, han lät som Misse nästan hela natten (som en snarkmaskin) men det gick bra att sova ändå. har vant mig så pass att jag tycker det är mysigt att höra det ljudet precis innan jag somnar. nu är det mer svårt att sova ensam i ett tyst rum. Tänk vad saker och ting förändras..? Han är i alla fall underbar den människan. Bäst helt enkelt.

Nu ska jag smita iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sanniii

jag håller med faktiskt om det där med snarkningarna, man märker inte av dom efter några månader:) <3



saknar dig sötnos:( <33

2008-09-05 @ 12:16:53
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jo det är nog så :P saknar dig med :( får hitta på något snart!

2008-09-10 @ 09:46:41
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0