29 September

Måndag igen och jag lyckades lura mig själv att jag var sjuk (igen) och sjukanmälde mig. Känns som att jag börjar komma in i vanorna från i våras och det är ingen höjdare... Helgen har i alla fall varit helt okej. I fredags gjorde jag ingenting och i lördags åkte jag, mamma, malin, åsa och petsson till örebro och gick på Ikea + Marieberg. Köpte dock inte så mycket men skit samma. kul att bara ut och åka :) På kvällen åkte jag och Anna i alla fall bort till Marcus där en massa väringabor höll till. Blev lite drickande där och sen vid 12-tiden gick vi ner till petssons lägenhet för att fortsätta. Hade tänkt att ta det lugnt med mina 7 öl men lyckades klämma i mig en halv vodka också så blev rätt bra i gasen efter ett tag. Marcus, Anna, Momark och jag kämpade sjungandes på fram till 4 då marcus och momark skulle gå hem och sova. Grymt kul ända fram tills alla gick :P



Anna panna vattenkanna med Tor i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0