22 September

Klagade nyss på Becca över att hon aldrig skriver blogg längre men insåg att jag inte heller skrivit sen den 15:e så det är väl dags att uppdatera lite. (jag kan ju inte vara sämre än henne). Sitter i alla fall i skolan och duktig som jag var gjorde jag klart inlämningsuppgiften igår som ska in imorgon så nu har jag inget att göra. Klagar dock inte för Becca sitter bredvid mig och vet inte hur hon ska skriva :)
Inget kul direkt har hänt i helgen, nyktert och lugnt. inte ens fyllechaffis kunde jag vara på grund av pengabrist. I lördags blev jag i alla fall medtvingad på släktkalas med petsson and the family. helt okej, inte så hemskt som jag trodde det skulle vara ;)
hmm vet inte annars vad jag ska skriva med? Har lyckats få mitt första IG på ett prov nu, lyckats hålla ihop med en och samma kille i typ 4 månader och trivs med det(!) och inte att förtränga att min lilla Bacon snart fyller 18! ska bli grymt kul att få gå ut med henne snart också :)


None

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ungefär lika bra som mig, inte sämre :D

KROGEN! =D=D

2008-09-22 @ 21:50:09
Postat av: Anonym

av BACON :D

2008-09-22 @ 21:50:34
Postat av: sannii

fan va sugen jag blev på bacon när du skrev så då! :D

2008-09-25 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0