10 september

jahapp då var det ungefär 5½ timme sen jorden skulle gå under. Livrädd som jag blir över sådana saker har jag skickat lite söta sms till folk jag tycker om och varit lite extra snäll idag. Hoppades djupt inom mig att om nu jorden skulle gå under kunde den väl göra det innan historiaprovet? Men icke. sån tur hade vi inte. historiaprovet var i alla fall bland dom sämsta proven jag gjort på länge men jag får väl skylla mig själv när jag bara bläddrade igenom sidorna och sa att jag hade fotografiskt minne så jag behövde inte läsa allt. Har jag aldrig haft fotografiskt minne innan varför skulle jag då ha det nu efter 18 år? men det var nog allt snack om jordens undergång som gjorde mig lite mysko.
I vilket fall som helst så hann jag tänka en hel del under tiden jag satt på provet och jag kom fram till en hel del bra frågeställningar, som till exempel; Hur är det ens möjligt att prata om ett visst ämne några gånger i veckan i en hel månad och sedan när man sitter på provet inte komma ihåg någonting överhuvudtaget? Hade vi ens gått igenom det som står på provet? och vem fan var egentligen Gustav Vasa? det fanns inte ens några ledtrådar någonstans. helt kört.

På lördag är det avslutning på olstorp men jag äter dock mina älskade pencillin tabletter igen. tror att jag även denna gången tänker strunta i det och gå dit ändå. Det är ju trots allt Björn Rosenström...

Kommentarer
Postat av: sanii

kan bero på att du aldrig kan hålla mun och lyssna din mupp:)

2008-09-10 @ 18:53:40
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahahaha, :D ja vem fan var gustav vasa? ;)

2008-09-11 @ 15:27:29
Postat av: Linda

haha tyst med er bägge ;)

2008-09-11 @ 16:20:38
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0