13 oktober

Hej igen.
Idag kommer jag skriva för att beklaga mig lite. känner mig lite halvdepp idag men misstänker att det är vädret blandat med fel vecka i månaden. borde ha samma motto som pontus egentligen "sluta vara depp och bli lite pepp". tror han kom på det på två sekunder för det verkar inte så genomtänkt, men ändå..det är alltid något...
Det som är fel idag var i alla fall det att jag glömde busskortet imorse så pappa fick köra in det, maskeradkläder (till den 31:a) är svindyra!, jag har börjat fundera på om jag verkligen ska ha min vinterjacka men tror det är för sent att lämna tillbaka den OCH det värsta av allt; mina favorit strumpbyxor är trasiga och jag har inte råd att köpa nya. ja visst har jag ett hemskt liv och dom största problemen man kan ha?
nej nu överdriver jag lite kanske men lämnar dom tyngsta tankarna åt mig själv och inte åt allmänheten. man vet aldrig vem som är inne och smygläser.
I vilket fall som helst har jag världens underbaraste pojkvän som jag helst bara skulle vilja stanna hemma och mysa med dagar som denna. Han får mig pepp igen, för att härma min broder.

bye.

Kommentarer
Postat av: saniii

sötnos då.. maskerad kläder till vad?



"bästa pojkvän" är så glad för din skull lindus :)

2008-10-14 @ 12:20:16
Postat av: Linda

tack sanni :) det är maskerad i marum :)

2008-10-14 @ 14:36:31
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0