29 Oktober

hej igen. Har varit ganska fullt upp nu det sista med göteborgsresor, fylla och praktikplatser så har inte hunnit skriva något. inte ens några pluttefnuttiga få rader. Men jag vet att min enda (?) trogna läsare inte har internet i den nya lägenheten fortfarande så knappt någon kommer läsa detta. kanske Sanna eftersom att jag sagt till henne och kanske min lilla petsson som tror att han kan lära känna mig bättre genom att läsa min blogg eller som tror att jag kommer skriva något om honom (vilket jag också oftast gör).
Ska i alla fall när som helst gå upp och göra mig i ordning för pizza med sanna, carro och marcus :) Tycker jag är värd en pizza idag eftersom att jag var ute och gick med sanna och hunden idag. Att jag åt donken igår kan jag förtränga, det är väl trots allt framtiden som räknas? Är tydligen studentfest i skövde idag men vi nyktra små änglar får nöja oss med cola. trots att det är våran tur i år.

Nej nu ska jag iväg och göra något vettigt.
bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

johooo :) nu har jag allt läst ;) haha.. klart ja är din trogna läsare :D

2008-11-02 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0