22 oktober

Idag har jag varit hemma på grund av min älskade favoritsjukdom som aldrig ger sig. Har även fått lapp idag om operation så är väl inte allt för lycklig till livet just idag. Operation borde det inte ens kallas med tanke på att dom varken ska skära i mig eller byta något på mig eller fixa något som är fel. det är bara vanlig kontroll under narkos men ändå är jag livrädd, fan om jag aldrig vaknar igen! tur att jag är organdonator...
den här helgen såg precis likadan ut som förra: Torsdag - utgång, fredag - drack med anna. Lördag-  höll jag mig faktiskt vid mina sinnes fulla bruk och var lite chaufför för en gångs skull.
Träffade sötis Becca ute på krogen i torsdags igen och i fredags kom jag och petsson och hämtade henne i ryd för att vi skulle till skolan. med en sömn som inte varat längre än 4 timmar och alkohol som fortfarande sprudlade i blodet kan man ju bara tänka sig hur vi var under dom lektionerna. Fick smita iväg och krama toaletten några gånger men annars har nog aldrig skolan varit så kul som den dagen.

I lördags hade jag och min älskade Niklas varit ihop i 5 månader. tänk vad tiden går fort när man har roligt :) i vilket fall så är han verkligen världens underbaraste! kommer nog aldrig tröttna på den människan. han är my one and only, för att vara lite internationell.


Kommentarer
Postat av: sanna

du träffade ju mig i torsdags också:(

2008-10-23 @ 10:48:28
Postat av: Linda

ja det är ju faktiskt helt sant :)

2008-10-23 @ 16:03:17
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0