15 Oktober

Nu sitter vi på socialpsykiatri lektionen och har gjort ett arbete på en timme som dom andra behövde 2 lektioner till. inte så dåligt om jag får säga det själv! idag är jag på lite bättre humör och misstänker att det är på grund av beccas söta lilla Godmorgon-sms jag fick imorse, hon vet hur hon ska göra mig på bra humör den tösen.
Tror jag ska underhålla mig med att Hissa och Dissa lite nu faktiskt. känner att jag har så många åsikter som bara väntar på att få komma ut ;)

Dissen idag blir skolans datorer. dom bytte datasystem för att det skulle bli säkrare och nu är det så säkert att man inte ens kan komma in på dom längre. har fått byta dator 3 gånger bara under den här lektionen för att jag tydligen "inte har något användarkonto".
Hissen idag kanske jag borde skriva imorgon egentligen men tar det nu ändå. RödTorsdag som jag och Frida har börjat få smak på. Helgen känns helt plötsligt lite närmare när man är ute på torsdagar också. Grymt kul och grymt billigt! synd bara att jag missat det under så lång tid.  

Nu ska vi snart bege oss ner till polisstationen för att fixa lite med projektarbetet.

Kommentarer
Postat av: becca

min lilla sötis (alkis:D)

2008-10-15 @ 13:20:34
Postat av: Linda

käften :P

2008-10-16 @ 11:07:53
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0