14 oktober

Idag är jag trött. jag har pms och känns som jag skällt på folk hela dagen, hoppas dock att det inte är så. Har i alla fall bokat tid för omprov i historian som jag trodde läraren hade glömt, och så måste jag göra om en inlämnigsuppgift i Omvårdnaden som jag trodde jag lämnat in men tydligen inte. På torsdag har vi prov och nästa vecka har vi Historia inlämning... Listan är lång på saker som måste göras men ändå känns det som att det är mycket viktigare att ligga och titta på grey´s anatomy och sova lite extra länge och gå ut på krogen torsdag, fredag, lördag.. Suck. snart är det dags att skaffa barn också. vart är världen på väg egentligen? Och hur ska man hinna med allt?

Nej nu har det blivit en massa negativa blogginlägg så nästa gång lovar jag att det blir lite roligare att läsa :)



Min älskade lilla Misse och hans enda vän

Kommentarer
Postat av: bacon

haha sötnos : ) barn på g redan?

2008-10-15 @ 13:03:58
Postat av: Linda

bulle i ugnen menar du? of course den är på G

2008-10-15 @ 13:12:28
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0