12 Oktober

Dags att blogga igen då kanske.
Helgen har varit fullspäckad och ännu en gång känns det som att jag gått runt i dimma hela tiden (vilket faktiskt också stämmer). Torsdagen blev det utgång med Sandra, Loffsan, Frida och Antonia vilket var grymt kul. hade nästan glömt av hur kul det är att gå ut på torsdagar. Träffade min lilla Becca ute också : ) Äntligen ser man henne lite oftare! <3 Fredagen råkade bli en skolkardag (men vad hade jag förväntat mig?) och sedan var det bara att gå på ölen igen. Bowlade med hanna och lite folk och för en gångs skull kom jag tvåa! Åkte bort till Johan på efterfest och träffade det gamla gänget vilket var grymt kul! :) dom är saknade kan jag garantera.
Igår var jag och petsson på bygdegårdsfest. Duktig som jag var fick jag bli chaufför men det led jag inte av med tanke på att jag nästan spydde bara jag kände lukten av alkohol. druckit 6 dagar på två veckor. det är fan inte dåligt för att vara jag! dock får det bli lite lugnt nu till helgen för ekonomin börjar svacka lite nu....
I veckan måste det i alla fall bli plugga som gäller.



Och jag har sett bottnen, allt för många gånger.
Och allt jag vill är att du ska hålla om mig.
Men jag tänker vara trogen för evigt, är det korten i leken eller ord utan mening?
För allt vi haft är dött, och att du frågar hur jag mår är en fattig tröst.
Tusentals tårar kvar.
Du & Jag, båda, har slutat vara vi så jag har slutat vara jag.


hör du jag håller andan, kan du ta mig dit igen?
bara en gång till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0