1 oktober, det finns elaka människor - akta dig för dom

sitter vid datorn och har så sjukt tråkigt. fick för mig att jag skulle skriva inlämningen om fobier idag men skippar nog detta...
Igår åkte i alla fall jag och Therese hem till Becca och busade lite på hennes rum. Hon hade inte misstänkt något så var grymt kul faktiskt :) Grattis igen becca på 18-års dagen som var igår!! träffade hennes plastpappa (eller vad man kallar dom?) första gången igår också och han var en riktig heting om jag får säga det själv. jag och becca spanade på hans son idag i skolkatalogen, för han är tydligen lika gammal som oss och går på västerhöjd (tänk vad världen är liten?) och han var inte heller helt fel. skojade med becca och sa att jag skulle lägga in en stöt på honom men tror jag skippar det. hur hade det sett ut med hennes riktiga bror i bagaget? aja lite kul får man ha ibland ;)
Imorgon ska i alla fall jag, Becca, Fia och Hanna bowla. jag ska väl sänka några kalla och Becca också förhoppningsvis.
Fredag blir det käka gott på Harrys och sedan utgång och lördag blir det pubafton och räksmörgåsar. MUMS!

Hm börjar bli lite fundersam över allt som har med dig att göra. Besvikelse följs av besvikelse så är det verkligen värt att lägga ner tid? Känns helt overkligt att det faktiskt skulle kunna ta slut, du är ju en del av mig nu, men känns ändå som att man inte ska behöva gå runt och vara osäker? :/

Extra tack till Fredrik som fixade så det gick och öppna mitt Word dokument. Guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0