29 November

Igår var min pojkvän världens sötaste (han brukar vara det i vanliga fall också men igår var han fruktansvärt söt!) han bjöd mig i alla fall på restaurang med världens godaste mat och sen på bio :) Vi tittade på Madagaskar 2 och den var grymt roligt tyckte jag som var den enda av alla barn och niklas som skrattade åt vuxenskämten. Men så är det med det, kan inte hjälpa att jag var mognast i biosalongen. hahaha.
I vilket fall så ska jag jobba kväll idag och dag imorgon vilket betyder: inget uteliv för Linda. Skönt eller inte, jag vet inte. Jag vet att Niklas ska på fest i falköping idag och att när han är så söt som han var igår kommer jag sakna ihjäl mig när jag inte får träffa honom. Men sånt är livet och jag kan väl inte följa efter honom vart han än är antar jag, även om det vore ganska mysigt :)
Nog om det nu, jag tror att alla har förstått nu att jag är störtkär i den killen och världens lyckligaste människa när jag får vara tillsammans med honom så jag behöver ju inte älta sönder allt redan.

Igår på mottagningen hade jag i alla fall grymt kul! fick se en massa roliga grejer som jag inte får se uppe på avdelningen och det var lite mer fart på det stället faktiskt. väldigt intressant. Träffade Alexandra på statoil efter det och var snäll och skjutsade hem henne. visste inte riktigt om hon skulle våga sätta sig i bilen med tanke på vad som hände förra gången jag körde henne men det gjorde hon, konstigt nog.



Min, bara min Niklas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0