3 November - Del senno di poi son piene le fosse

Idag har vi ägnat dagen åt att vara markörer på räddningsverket vilket var grymt kul men också något fruktansvärt kallt. För att citera min smarta vän som läser en svensk bok och tror att den är på engelska dom två första sidorna så "var det i alla fall tur att vi fick reda på att vi skulle vara med om en bussolycka idag." för det är ju inte alla som får det, tyckte hon. I vilket fall fick jag i alla fall (som troligtvis är kortast i klassen) ligga på alla pyttesmå ställen dom kunde hitta i bussen och sista gången dom skulle leta efter oss hittade dom mig inte ens. Roligt. Om dom inte hittar små blonda tjejer som krypit in bakom busschaufförens stol vet jag att jag aldrig ska åka buss med tanke på risken att aldrig bli hittad igen.  Men jag fick i alla fall den räddningen av en ambulansman som jag tror alla tjejer drömmer om så jag ska väl inte klaga. jag blev faktiskt buren till båren av honom från det lilla skrymslet jag legat i! Underbart, den händelsen kommer finnas kvar länge i mina drömmar.

I fredags träffade jag mina härliga götenekompisar igen och så klart sötis-anna som kom ut på krogen med mitt legg :) happy moment! detta betyder i princip att en helt ny värld öppnas för oss båda. Blev dock lite tråkiga miner ett tag där med tanke på att min pojkvän aldrig kan hålla sig borta från toaletter ihop med tjejer. MEN sånt är livet och jag tycker om honom ändå, shit happens when you party naked och ingen är perfekt.
Imorgon börjar praktiken på KSS. får se hur detta blir :)


Jag kände mig alldaglig och grå tills du såg mina färger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0