26 November

Idag jobbar jag kväll vilket verkligen behövdes kan man säga. Känns som att jag inte sovit ordentligt på hundra år och den här nattens 13 timmar borde väl göra så jag klarar av att inte sova på hundra år till? Skulle egentligen åkt med Becca och hennes mamma till Ullared idag men eftersom ekonomin är inne i en svacka fungerade det inte riktigt... Men det får bli någon annan gång :) Igår gick jag med rehabassistenten på praktiken och det var lite segt måste jag säga, då är jag hellre en vanlig undersköterska. På fredag däremot ska jag få vara på ortopedmottagningen och spana lite på när dom gipsar och sånt, det ska bli kul tror jag. :)
Idag håller snön på att smälta bort och det är redan +5 grader ute. Lite tråkigt för nu börjar väl slasksäsongen antar jag. Har under dom få dagarna med snö i alla fall hunnit vara ute och sladdat både med Niklas i golfen och med Marcus i deras volvo. Askul! tänk att man missat detta i 18 år.
Mobilen är fortfarande trasig och igår hade jag lyckats knappa in PIN-koden på lånetelefonen 3 gånger i väskan i skåpet och eftersom att jag haft samma mobilnummer under alla år så har jag tappat bort PUK-koden också. Blev att slänga sig in till stan och be dom låsa upp telefonen på Teliabutiken. Guld värt.

Grattis till världens bästa mamma förresten som fyllde år igår! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis världens bästa kristina:)

2008-11-27 @ 08:44:03
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

japp! :)

2008-11-27 @ 10:15:00
URL: http://jagkallaslinda.blo´gg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0