24 November

Då var första skoldagen på väldigt länge avklarad! Lyckades glömma engelska redovisningen och att jag hade omprovet idag men det får bli som det blir. man kan inte hinna med allt här i världen. Hade vårat lilla krismöte (eller vad man ska kalla det) idag om projektarbetet. Vet inte om vi lyckades reda upp vidare mycket men nu är allt det osagda sagt så lite skönt är det allt.
I lördags kom min lilla Anna till mig i Petssons lägenhet och så drog vi igång och förfestade lite. efter ett tag kom även Marcus och ännu senare Stefan och Dennis. Det blev utgång på Björnes och det var grymt drag! Riktigt klockren kväll enligt min åsikt :)
Nu har snön satt igång och ösa ner på riktigt kan man säga. Halkar som vanligt runt i skolan med skor som borde vara utan klack nu egentligen och trappan upp till västerhöjd kan mer kallas en slalombacke än något annat. fasar för hur det ska bli längre fram i vinter nu när jag inte har min Rebecca-snäcka att använda som trappräcke. Det får bli bil varje dag för min del! Både varmare och mindre halkigt. Dock upptäkte jag igår att frosten som brukar sitta på utsidan av bilrutor sitter på min bil på insidan. Kändes lite småpinsamt att sitta inuti bilen och skrapa bort det men vad gör man inte för att kunna se?
Imorgon är det i alla fall dags för jobb och likaså resten av veckan/helgen. Det är hårt att ligga på topp.

Kommentarer
Postat av: baaaaaacon

nu får du inte ha mig som trappräcke längre ;) Köpa skor idag .. såna som du ;) :D Som jag sa att jag ville ha du vet.



pussis <33

2008-11-24 @ 18:35:43
Postat av: Anonym

du hade kul då iaf, glömde ju fan höra av mig skäms. Fan jag vill och gå på björnes.. aldrig varit där!

2008-11-25 @ 08:49:54
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

men nej becca det kan du ju inte göra du måste dra med mig upp ;) kommer inte ihåg vad det är för skor men dom är säkert fina :)

och det är lugnt sanni, du får hänka på nästa gång :)

2008-11-25 @ 18:19:57
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0