11 november

Andra gastroskopiundersökningen blev gjord igår och inget vettigt hittades. kanske sitter allt uppe i huvudet ändå? var i alla fall lite mysko att dagen innan gå runt i blåa undersköterskekläder och dagen efter ligga med operationskläder med dropp i armen, men vem vet det kanske är lärorikt det med.
Idag jobbar jag kväll och imorgon dag sen är jag ledig i nästan en vecka! ska bli skönt men samtidigt är det nu det börjar bli roligt på praktiken. på torsdag blir det kanske utgång och annars får vi se vad helgen har att komma med.
Min telefon har gått sönder också. sms-signalen låter som nått konstigt ljud jag aldrig hört förut. ska i alla fall lämna in den på lagning i veckan och hoppas starkt på att jag får en lånetelefon den här gången. förra gången jag blev utan telefon märkte jag verkligen hur beroende jag är av att alltid ha kontakt med omvärlden.

Ska också nämna att Sanna-söt blivit moster! ett stort grattis till henne! Du kommer garanterat bli den bästa mostern som finns :)


Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just watch you're worth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0