8 Maj

Igår var jag då och halkkörde med Sanna vilket var något av det roligaste jag gjort i mitt liv. Från början gick det inte så bra så då satt vi väl mest och svor och undrade hur fan alla andra kunde tycka att det var kul, men efter ett tag började det ta sig och då blev det riktigt roligt! Sanna blev lite trött i gasen ett tag där också. hahahaha.
Efter det kom Niklas förbi en sväng och så blev det till att kolla på lite film och bara ta det lugnt. så mysigt så :) Han ger mig diabetes den människan.

Idag vart jag lite trött på morgonen så tog mig en sovmorgon igen. Känner verkligen ingen motivation att gå till skolan nu när Becca är utomlands. Jag behöver henne för att orka en 8-timmars dag. Snälla kom hem igen!

Till helgen ska förhoppningsvis jag, Anna och Hedström bort och gratta marcus på lördag. Ska bli riktigt kul måste jag säga. det var inte igår man träffade honom...

Fortfarande underbart väder, hoppas starkt på att det håller i sig ett tag :)


image4

Kommentarer
Postat av: Brus

Jag kommer hem snart :) aker ju imorn! Saknar dig!!!!

2008-05-13 @ 14:49:19
URL: http://beek.blogg.se
Postat av: Linda

tur för dig. du får se till att komma på fredag!

2008-05-13 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0