4 Maj

Igår var jag ju då hos Christer och firade Anna och honom. en hel del folk och allmänt trevlig kväll! jag och Anna körde lite repris från förra helgen med våran sång fast utan mickar den här gången. grymt bra om jag får säga det själv ;)
Träffade dig igen och det gick bra. Du är fortfarande den jag minns att du var och kan säga att jag inte ser det positivt längre. Kändes faktiskt inte alls konstigt att se dig ihop med din nya, känns mer som att jag aldrig känt dig över huvudtaget. Det släppte rätt fort och det är ganska skrämmande, är det såhär det ska vara? Är nästan till och med glad för din skull. Satan vilken bra människa jag blivit! Tycker bara kanske att jag är värd ett "hej" i alla fall efter alla dom månaderna, men antar att du fortfarande har svårt för att säga det ordet.
nackdelen med gårdagen var väl böterna vi åkte på bara för att vi åkte utan bälte. 1500 känns rätt gött när man bara får 1000 kr i månaden. Förhoppningsvis kanske detta får mig att börja med ett lite nyttigare liv, nu när jag inte har något över att dricka för. Får se det som en positiv vändning i mitt liv. haha.

På tal om positiva vändningar, det har börjat bli riktigt bra väder ute igen och det är helt underbart! Känner sommarkänslorna spira i kroppen och nu känns det fan riktigtriktigt bra.
För det här är väl på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0