2 Maj

Var ett tag sedan man uppdaterade här så kanske är lika bra att göra det nu. Är äntligen lov nu men känner ändå att jag har lite smått ångest över dom kommande proven. aja snart är det sommarlov och då är allt sånt där över :)

I onsdags åkte i alla fall jag och Petsson bort till Becca och Emil på lite förfest med grillning och sen bar det iväg till Stenstorp hem till Mikaela. Mycket folk och verkade kul, men ändå åkte vi rätt tidigt. Efter det åkte vi i alla fall till Lugnås(?) och fortsatte att dricka fram till småtimmarna. Anna och Mys-Jenny var där och vi ägde lätt killarna på singstar!  tyvärr blev det ännu en gång lite för mycket av det goda för min del så torsdagen ägnade jag största delen av dagen på toan och i sängen. Hinken var min bästa vän, även lite idag.
Så kan det gå när inte haspen är på... Imorgon bär det till Götene för att gå på Annas och Christers party. ska bli riktigt kul! :)

Har fått bil nu också! bara körkortet som fattas.


image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0