12 Maj

Helgen har varit helt underbar. Började i fredags med att ha en lugn hemmakväll(!) och sedan på lördagen tog jag första doppet på förmiddagen och så åkte jag bort till Mariestad där vi skulle fira Marcus. Jag, Hanna, Koffe, Anna, niklas och Marcus åkte ut med båten och vädret var helt underbart. Drog igång grillen och låg i solen och stekte ett tag. Lite småincidenter hände, som tex att ölen "simmade" iväg eller att marcus skvätte pissevatten i ansiktet. När det började kylna på lite åkte vi hem igen och så drog Anna, jag och Marcus oss vidare till Lugnås och fortsatte kvällen där. riktigt mysigt ;) Träffade på fyllekajan Stenblom och Funke hos DansbandsRobban. trevligttrevligt :)
I stora drag var det en helt perfekt dag. ge mig mer sånna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0