Tisdag, snart onsdag

idag blir det ännu en dag på Boken. igår satt vi hela dagen på frälsningsarmén och lyssnade på folk som spelade dragspel. säkert kul för dom äldre men som 18 åring ville jag bara springa fram och slänga dragspelen åt helvete. Idag ska vi tydligen ha andakt vilket är ännu värre. undrar om det kommer bli såhär när jag är gammal också? tvingas med att lyssna på saker om gud fast att man egentligen kanske inte tror på det... aja det återstår att se, än är det många år kvar.
Imorgon är det i alla fall fest! bort till Lollo och gratta henne och sedan krogen. ska bli underbart kul. frågan är hur jag ska orka jobba dagen efter men det löser sig alltid..

I lördags sov jag hos lilla söta rebecca (fyllekajan) och det var kul. kul att se henne halsa ett halv dricksglas ren sprit för ett ynka litet ciggpaket. vi kom hem vid tre någon gång och jag somnade direkt, men min lilla älskling bredvid mig sov nog inte så mycket den natten. Du förgyller verkligen mina dagar Bacon! tack för att du finns.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, nu är du dum Linda.. ;P Ynka? Jag var är fattig, haha.. Och du förgyller mina dagar Boris :) tack själv, för att du finns.

2008-03-18 @ 16:21:58
URL: http://beek.blogg.se
Postat av: Linda

haha du är väl go :P

2008-03-18 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0