måndag

I lördags åkte jag hem till Fredrik och drack med Stenblom, Johan och Christer. Johan drog sig hemåt efter en stund och då kom Emil och tog hans plats. Kvällen slutade på en strippklubb i Göteborg vilket jag aldrig mer tänker göra om. aja jag antar att sånna saker bara händer en gång under sin livstid så jag får väl säga att det var värt bilfärden och den lilla stunden man fick sova. :)

Idag är vi lediga så då ska jag in till stan och klippa mig!


Gör som du vill men jag tänker vinna tillbaka
ditt hjärta oavsett hur mycket du kämpar och stretar emot
du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta
du har ingen aning om hur hårt din kärlek tog
En högerkrok och riktigt blod
nu när jag känt kärlek vill jag bara ha mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0