Långfredagen

Andra dagen jag drack igår och huvudet känns som en sten idag. kan inte tänka klart och känns som att jag inte sovit eller borstat tänderna på en väldigt lång tid. Har i alla fall haft kul båda dagarna och känner jag mig själv rätt så kommer jag dricka idag också trots alla men. Det kostar pengar att ha ett liv var det en gång en smart person som sa och det stämmer verkligen. känns lite tråkigt att säga att min liv för tillfället är alkoholen men ändå, man kan inte få allt här i världen.
Är trött på den lilla sekten jag förut umgicks ganska mycket med. tråkigt att det blivit som det är men orkar för tillfället inte bry mig. det är mycket annat att tänka på och trots att jag försöker så duger det tydligen inte. Ska det vara så så kan det lika gärna kvitta.. 

haha Becca nu får du inte glömma att ställa bak klockan så att långfredagen verkligen blir en lång fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahaha, fan vad du är dum! jag skämtade ju bara =P

2008-03-21 @ 15:38:55
URL: http://beek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0