27 Mars

Idag hände det igen, det som tyvärr har varit en vana den här veckan. Sov lite extra länge och kom lagom till lektionerna efter lunch idag igen. Börjar bli lite irriterad över att jag försöker lura mig själv att jag är sjuk så jag kan stanna hemma. Men jag avslöjar alltid mina egna lögner när jag vaknat och då kommer det dåliga samvetet som tvingar iväg mig till skolan.
Tyvärr vet jag att jag kommer skippa sista lektionen imorgon också för att bli av med samhällstjänst timmarna. Ska bli riktigt skönt att äntligen kunna släppa det nu. Om nu alla mina timmar är gjorda imorgon så vill jag aldrig, aldrig någonsin höra något mer om den incidenten igen. Då är allt sånt över. (tills nästa gång man hamnar på fel plats vid fel tillfälle antar jag...)
Imorgon ska jag nog i alla fall vara hemma hela dagen. har lite saker att ta igen här hemma sen förra veckan, men känner jag mig själv kommer jag vara hemma max 2 timmar. På lördag blir det i alla fall kanske Skara med Hanna och Koffe. det blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aldrig mera vara på fel plats vid fel tillvälle vill jag lova! Usch och fy..

2008-03-28 @ 15:55:16
URL: http://beek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0