26 Mars

Idag tog jag mig själv en liten sovmorgon lagom fram till lektionerna vi har efter lunch. hade massageprov imorse vilket jag inte haft tid att öva på så kände att det var lika bra att skippa det. Funderar på att gå iväg och sola lite idag så att jag någon gång vågar visa mig i bikini.
Igår körde jag med Ulf igen. det gick bra, men kanske inte så bra som det borde ha gått. jag är fortfarande för nervös när jag kör och hastighetsgränserna har aldrig varit något för mig, likaså rödljus och stoppskyltar. Efter det hoppade jag i alla fall över sista lektionen och gick iväg och jobbade. Våfflor med grädde bjöds det på igår och det var götttttttt. bara 4 timmar kvar nu!!

Snart fyller älskling år och snart är det bygdegårdsfest. Underbara tider. Känner på mig att den här sommaren kommer bli bättre än den förra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0