24 mars

It's too late to cry
To broken to move on
And still I can't let you be
Most nights i hardly sleep
Don't take what you dont need from me


It's just a drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

Nu var påsklovet över och dom senaste dagarna har jag sovit hos Stenblom och Pettson vilket tydligen inte vart så populärt. vet inte hur jag ska bete mig längre för hur jag än gör så verkar det fel. hör jag inte av mig är det fel och hör jag av mig är det också fel.. Snälla ge mig ett rakt besked så jag vet vad jag ska göra bara. Att du tydligen fortfarande tycker om mig gör att jag börjar hoppas igen och det är väl fel det med? Du vill ju inte. Bara att släppa. och egentligen, hur skulle jag bete mig om du tog tillbaka mig? jag hade inte vågat göra något med risk för att det skulle ta slut igen. Jag vet vad jag vill men jag vet också vad som egentligen är bäst nu. hjärnan går på högvarv!

I vilket fall som helst var jag med Hanna och Koffe hos Kenny på påskafton och vid 2-tiden åkte jag till brännebrona där folk var fulla och glada. Dom flesta var nerkladdade av spritpennor och en del hade däckat. Kul kväll trots sina små incidenter:)
Och igår åkte jag till brännebrona igen och kollade på film och bara slappade. idag när jag kommit hem, åkte jag bort till Sanna och planerade bygdegårdsfesten. Kommer bli en riktigt kul kväll om allt går som planerat!  Känns bra att ha något att se fram emot så man slipper tänka på alla läxor och prov ett litet tag.

Imorgon blir det skolkning och jobba istället så det försvinner lite timmar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0