29 Juni.

första lediga helgen och jag har åkt på att vara fyllechaffis båda dagarna. I fredags kom Becca till mig och skulle underhålla mig under min nyktra färd från Lugnås till Lidköping (rix FM festivalen), det gick bra trots att vi köpte ett flak att dela på och Becca drack lite. vi körde på Anna, Mille och Jack i Milles bil med automatväxel. det var kul och gick som tjottahejti.
Vid halv 11-tiden började folket tröttna och ville hem och efterfesta så då körde vi dom tillbaka. Efter det åkte vi och hämtade Niklas och så skjutsade vi hem Becca, men innan det hann hon putta ut en hel mostallrik i bilen. hahaha :) Kul att träffa henne igen!!!!
Igår så var jag chaufför åt min lilla älskling. Åkte och åt hos hans föräldrar och sen åkte vi runt lite i mariestad med Mille, Anna och resten av folket i en bil framför. sen åkte vi hem, tittade på skräckfilm och drack öl.
Idag var vi och åt hos Niklas föräldrar igen och sen har vi bara slappat. åh vad jag tycker om honom! han är den underbaraste människan man kan tänka sig och han gör mig så äckligt jävla glad :) MUMS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, hela mostallriken var det ju inte. hamnade ju bara lite där ;) haha.. fan så kul! :D

2008-07-04 @ 12:46:26
URL: http://beek.blogg.se/
Postat av: Linda

haha nej men nästan ;) men det är lugnt bacon, det är bara du som får spilla i min bil utan att jag blir förbenad ;)

2008-07-04 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0