21 Juni

jahapp då sitter man här igen. Mest kanske för att programmen inte ens börjat sända på tv för att det är alldeles för tidigt men ändå, nu är jag här. Igår bröt jag en kanske 5-årig vana att dricka sig redlös bland okänt folk i en okänd stad och istället satt jag nykter på äldreboendet i tidan. Känner mig stolt och tycker synd om alla som kommer vakna idag med känslan av att huvhudet är tyngre än kroppen och spyet sitter i halsen. Jag själv är några kronor rikare och det var värt varenda stund av min nyktra midsommar!
Idag är det dags att jobba igen, samma sak imorgon och dagen efter det osv. Min älskade pojkvän åker till lysekil idag så får försöka underhålla mig med något annat för en stund. Tråkigt, men så är det när man är hurtig och jobbar varenda dag.
 
I helgen är jag i alla fall ledig :)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

God morgon =)

2008-06-21 @ 06:21:15
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Linda

God Morgon :)

2008-06-23 @ 06:20:02
Postat av: Rebecca

i miss you :(

2008-06-23 @ 15:20:26
URL: http://beek.blogg.se/
Postat av: Linda

i miss you too :(

2008-06-24 @ 15:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0