Torsdag

Detta har varit den längsta torsdagen någonsin tror jag. Skola från 8-4 och ibland med 5 minuters raster mellan lektionerna. vem orkar en sån dag? vi tydligen, eftersom att vi var kvar hela dan men ändå :)
 
Något jag har lärt mig är att när lärare på högstadiet säger att "efter att vi gjort klart det här om algebra och potenser och sånt kommer ni aldrig mer behöva jobba med det igen", då ljuger dom. Och Matte B och Kemi A är till för genier och lärare som tror att det är okej med 6 inlämningar till påsklovet har inget liv.
Det var ungefär det jag ville ha sagt.

image7



Kommentarer
Postat av: BECCAAAAAAAAAA!

Ja fan för Matte B och kemi a! :( BLÄ

2008-02-21 @ 21:15:15
URL: http://dumlebit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0