Tisdag

Igår var jag med Hanna och vi ägnade mestadels av dagen åt att sjunga singstar. Riktigt kul!
Sen när Hanna hade åkt satt jag nere och tittade på tv med syster yster. hon somnade i soffan och när jag väckte henne och frågade om hon skulle gå upp och sova fick jag till svar "jag är nere nu". jaha, det har jag redan fattat,  tänkte jag och frågade igen om hon skulle gå upp. "du är prickig i ansiktet Linda" fick man till svar då. då började jag inse att hon pratade i sömnen så jag gick upp ensam och skrattade lite åt henne på vägen. men när jag väl kommit upp och skulle tvätta bort sminket såg jag att jag faktiskt var prickig i ansiktet. Mascaran hade kletat ut sig och blivit till prickar i ansiktet. Hon hade alltså inte helt fel :)

Igår började jag tveka lite igen. är det verkligen såhär jag vill ha det? Hade det varit i somras hade jag inte brytt mig om att inte ses varje helg för då  fanns det så mycket annat att göra, men nu vet jag inte. Att du hellre väljer att dricka dig redlös hela helgen istället för att kanske vara med mig en dag och dricka andra dagen får mig att bli lite osäker. Eller kräver jag för mycket? Jag vet faktiskt inte. jag har inte en aning för jag har aldrig varit i sånna här situationer förut. Aja jag får helt enkelt avvakta och se bara. Så farligt är det väl inte. :)


image5

Kommentarer
Postat av: Becca :)

Du kräver absolut inte för mycket babe! Låt det ta sin tid, det kommer nog ordna sig! Finns alltid här :)

2008-02-12 @ 17:44:31
URL: http://dumlebit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0