Söndag

Idag mår jag som jag förtjänar kan man lugnt säga. Gårdagen började lite segt med en grinig Linda som inte hade någonstans att ta vägen. men efter att ha pratat lite med friberg åkte jag in till stan och bort till skultorp där singstar och ölspelet höll oss igång fram till småtimmarna. Vid 2-tiden drog vi oss mot väring (av alla platser) för att hämta Lisas pappa men det blev så att vi stannade bland alla motorcykelåkare fram till 5. Enda gången jag kände att jag inte platsade på det stället var när jag träffade Rebeccas mamma och Hannas pappa. Lite retligt kanske, men det var då insåg jag att medelåldern på det stället var runt 40 och det var bäst att ligga lågt för att inte bli utslängd.

Sammanfattningsvis kan jag säga att det var en höjdarkväll. så kul har jag inte haft på länge!

image4

Kommentarer
Postat av: Becca :)

Haha, mamma tyckte iaf det INTE var kul att träffas ;) hon ville supa skallen av sig utan att hennes barns kompisar sprang runt henne på dansgolvet :D hahahah =)

2008-02-12 @ 17:43:11
URL: http://dumlebit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0