Måndag

Idag råkade jag försova mig några timmar men åker i alla fall in till sista lektionen, duktig som jag är.
kom på att i fredags sa jag en mening jag aldrig trodde jag skulle säga under min livstid. det var när jag och becca satt utanför skolan och det gick förbi en kille och jag sa till becca "Becca, han har en sked bakom örat". Han gick verkligen runt med en sked bakom örat! Det finns visst människor till allt. Men vem vet, han kanske hade en risifrutti i väskan och inte hade plats för skeden där också. härlig människa.

Bara 7 dagar kvar nu :)

image8

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHA, bokstavligt talat en sked bakom örat! :D Haha, det var kul. "Jag trodde aldrig någonsin jag skulle säga det och mena det", =D

2008-02-25 @ 16:08:19
URL: http://beek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0