Lördag

Igår var jag hos farmor för första gången på runt 10 år. Det var pinsamt och stelt och hej-hej-det-är-jag-som-är-ditt-osociala-barnbarn. Men det gick bra, hon verkade bli glad över att jag kom så nu behöver jag inte ha det mer på mitt samvete.

Efter det sen bar det in mot Götene trakterna till Martin. Det var kul :) Hanna och Koffe ringde vid 8 och ville ha med oss till den andra Hanna och Björn. Där satt vi och tittade på film ett tag och sen bar det hemåt igen. Tidig uppgång imorse men det kan vara rätt skönt det med ibland. Och då menar jag verkligen ibland, inte mer än 1 gång i veckan. Men idag var det värt det :)

Idag är det bara 23 dagar kvar tills man är 18. det är inte illa. Har funderat över om jag kommer bli mognare när jag är så pass gammal men varje gång jag tänkt på det har jag förstått att- nej det kommer jag inte. Men det gör inget. Jag har många år kvar att mogna på.



image3image4

Kommentarer
Postat av: Becca :)

Du ska inte mogna, du ska va lika tönt som mig tills jag är 18 iaf ;D

2008-02-09 @ 21:34:56
URL: http://dumlebit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0