Fredag

Så, då har till och med jag skaffat blogg. :)

Idag var jag ute på min första körlektion och det var nog på tiden. Det gick bra men jag ångrar att jag kommit igång så sent med körandet. aja det är inget man kan göra åt nu i efterhand, förhoppningsvis får jag körkort någon gång framöver ändå.. Uppskriviningstiden är bokad nu också så det känns som att man kommit en liten bit på vägen i alla fall :)

Ikväll blir det myspys med Hanna och imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. första helgen på 17 år som jag inte har min helg planerad redan på onsdagen. spännande. Synd bara att det varit lite för mycket spänning det sista, det vore faktiskt inte helt fel med lite lugna veckor ett tag framöver!

             

     

                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0