9 december

Då var det tisdag igen och dagarna går väl inte alltför snabbt nu för tiden. Kanske är bra det med för det finns hur mycket som helst som jag "glömt av" att göra när jag varit med dig och nu är ett bra tillfälle att ta igen allt det. Städning och läxor och presenter och julklappar och utklädnader och att planera dom närmaste helgerna är väl det som tar upp mestadels av tiden. Nästa helg är det dags för Hannas 18-års fest och det ska bli kul :) något jag verkligen ser fram emot måste jag säga! Det var längesen nu man hade alla kompisar samlade på samma ställe så dom dagarna får man ta vara på.
Annars vet jag väl inte riktigt vad som händer nu till helgen. Fia frågade mig igår om vi kanske kunde hitta på något med våra gamla vänner Belinda och Frida som vi inte sett på hundra år men vi får väl se hur det blir med detta. kanske vore kul det med, vem vet :)


Another day without your smile
Another day just passes by
But now i know how much it means
For you to stay right here with me
The time we spent apart will make our love grow stronger
But it hurts so bad i can't take it any longer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0