22 december

Idag är det måndag igen och nu är det dags för jobb, likaså 8 dagar frammåt. känns väl helt okej antar jag men ångrar fortfarande att jag ska jobba annandag jul. Har i alla fall varit med min lilla älskling sen i torsdags vilket har varit helt underbart :) I lördags var vi i alla fall på Hannas 18-års fest vilket var grymt kul. Hanna var bra i gasen och gladast i världen över att ha fyllt år. Marcus somnade på toaletten och vaknade vid 10 dagen därpå, hahaha. ingen märkte att han saknades :P igår blev en heldag framför tv:n med chips, gurka, dipp och cocacola. helt rätt bakfyllemat!
Idag upptäckte jag när jag vaknade att jag hade ganska rejält med träningsvärk i benen, vilket antagligen beror på mina senaste dansdagar under ruset. Har i alla fall smörjt in mig med tigersalva både på benen och i ögonen (Lyckades peta mig i ögat efter, testa aldrig det...) och hoppas nu i alla fall att jag ska klara av att springa efter dom dementa.

Snart är det jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, jag hade också velat vara med. Typiskt att jag skulle bli sjuk:( Du måste få din julklapp med snart:) <3

2008-12-27 @ 16:24:02
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det var lite synd faktiskt men det kommer fler fester:) japp jag har inte riktigt hunnit köpa någon till dig än men det kommer :P <33

2008-12-28 @ 23:06:06
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0