18 December

Idag var det volleybolldag för OP igen och jag visste inte riktigt om jag skulle åka eftersom att jag vet hur dålig förlorare jag är.. Efter många om och men släpade jag mig i alla fall iväg till skolan och hade i stora drag faktiskt riktigt kul! Vårat lag klädde ut oss till studenter och hade verkligen bra laganda trots att vi kanske inte var bäst i alla lägen. Blev dock en del ledsamheter när lärarna fuskade med poängräkningen och favoritiserade sin egen klass/inriktning, och att det var en del fusk men annars en helt okej dag :)
Igår åkte jag hem till Petsson och fixade lite. Åkte till Marcus efter det och sedan träffade jag anna innan jag begav mig hemåt.. Senare kom faktiskt petsson till mig på egen vilja(!). blev allt lite förvånad måste jag erkänna.
Imorgon är den efterlängtade avslutningen som är den sista för oss på västerhöjd. Jag och Becca har fått den stora äran att leda allsången för alla Roaklasser så får väl se hur vackert det låter....
Snart är det i alla fall helg vilket betyder att det snart är dags för Hannas fest! grymt kul hoppas vi på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0