11 december - du sätter höstsolen i eld

Då vart det torsdag igen och den längsta dagen på veckan är just idag. men när det väl är torsdag så är det bara en dag kvar till helgen :) veckan har faktiskt konstigt nog gått fort trots sina motgångar och brist-på-sömn-dagar. Inatt sov jag i alla fall grymt bra och jag tror det har något att göra med att du faktiskt låg bredvid mig och höll om mig :) Hade nästan glömt hur skönt det är!
Idag ska i alla fall jag och Hanna eventuellt till maxi och spana lite. Får se hur det går att köra när det snöar eftersom jag knappt aldrig kört i snö men det är väl en upplevelse det med, vad gör man inte för att få sova lite längre?
Läxorna börjar på att ordna upp sig och likaså projektarbetet. känner för första gången på ganska lång tid att det är okej att faktiskt slappna av lite efter skolan och det är guld värt. Ska försöka hinna klart med allt som ska göras innan lovet så jag bara kan rikta in mig på att jobba då.
Nu kommer snart Antonia och Gruffe om 7 minuter fick jag sms om så jag får väl börja dra mig :P




Niklasniklasniklasniklas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0