27 Augusti

Skolan började förra onsdagen och det känns helt okej. Märks dock verkligen att man inte är van vid att gå upp tidigt fem dagar i rad eller att sitta och lyssna hur länge som helst på (onödiga?) saker. I vilket fall som helst är det kul att träffa Becca varje dag igen:)
Fick lönen för Juli idag och den låg på 11 000, kanske var värt att jobba hela sommaren ändå?
Idag är det i alla fall skola igen, engelska och projektabete och jag råkade gå upp en timma för tidigt tyvärr.
Till helgen är det matfestival men kan säga att jag inte är så motiverad som jag brukar vara, vet inte vilka jag ska gå med eller något men det löser sig väl det med :)



Why can't only I for one just be
It's not the same when I now look and speak to him
I may be changed but so have he
It's like we've locked us up and thrown away the key
I see your smile the same old smile
But then he takes me down and make our feelings die

I got a life on my own
I have to be on my own sometimes
I have to stand on my own two feet's cause I know I treat him good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0