8 april

Idag var ingen höjdar-dag. Becca var hemma, teorin gick skit och jag vet att jag har 2 prov att plugga på tills imorgon. hej och hå det kunde varit bättre.

Igår var i alla fall jag och pappa och tittade på bil. riktigt fin modell men den hade sina brister. ge mig körkort och en bil nu så man slipper allt sånt där tjöt.
gjorde en överenskommelse med mig själv igår att jag ska ha en vit helg nu till helgen men känns ändå ganska lockande att åka och festa lite någonstans.

åå jag saknar dig din jävla fitta. Vad finns det nu att se fram emot på helgerna?

Kommentarer
Postat av: Sannii

Vilken teori gick skit?

2008-04-10 @ 13:35:57
URL: http://sannaandre.blogg.se
Postat av: Linda

Frågorna på datorn på körskolan :)

2008-04-10 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0